Slagwerkinstructeur aangeboden

  • Harrold

    Hierbij bied ik mij aan als slagwerkinstructeur voor slagwerkgroepen,en muziekverenigingen in de regio Leiden.Mijn hele ben ik al actief in de muziekwereld,en geef dan ook al ruim 10 jaar les bij een Amerikaans Drumcorps aan het slagwerk maar ook aan het gehele korps,en speel hier ook zelf een slagwerkinstrument en voer een bestuursfunctie uit. Om mijn muzikale kennis graag te delen met andere medemuzikanten bied ik mij aan om les te geven binnen U vereniging. Ik heb ervaren dat als mensen die graag muziek willen leren maken maar er tegenop zien om noten te leren lezen,je ze ook doormiddel van niet te leren noten lezen maar gewoonweg de slagwerknummers doormiddel van voor slaan en doormiddel van als je een melodie hebt van een bepaalt nummer die je speelt of wilt gaan spelen je daar het slagwerk op invult dit ook juist een snellere manier is dat mensen die willen komen spelen bij je vereniging het sneller oppakken,en niet dat als het noten leren lezen ze tegenhoudt en niet snel lukt,ze op deze manier afhaken. Ik spreek uit ervaring dat dit een leuke en makkelijkere manier is om leden te trekken en ook dat ze dan sneller kunnen meelopen binnen je korps,en ze minder snel afhaken.Bent U wellicht serieus geinteresseerd,reageer dan doormiddel van mij aan onderstaand mailadres een mailtje te sturen. Ik heb op de Woensdagavond en Donderdagavond nog tijd op het moment. Hierbij een muzikale groet en wellicht tot snel.

    harrold80@hotmail.com

  • Resi Penders RHC Riethoven

    Hallo Harrold,

    Wat jammer dat je in regio Leiden zit en zoekt. Wij zijn namelijk heel dringend op zoek naar een slagwerkinstructeur, zoals jij jezelf beschrijft. Wij is het Riethovens Harmonie Corps.

    De drummersgroep bestaat uit een groepje jongens die net begonnen zijn, razend enthousiast willen drummen en met slagwerk aan de slag willen.

    Ken jij in de (slagwerkers)kring iemand die belangstelling hiervoor heeft? Riethoven ligt ten zuid-westen van Eindhoven.

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Resi Penders

  • Harrold

    Beste Resi penders,

    Helaas erg jammer dat ik niet in de buurt van Eindhoven woon,ook weet ik niemand in jullie omgeving verder om aan te bevelen als slagwerkinstructeur,ik hoop dan ook dat jullie snel iemand vinden.Met vriendelijke groet Harrold.

  • Koen de Kruijf

    Beste Harrold,

    Het is al een hele tijd geleden dat je deze post hebt geplaatst, maar ik probeer het toch even.

    Wij van de Marching and Cyclingband HHK te Haarlem zijn per direct op zoek naar een slagwerkinstructeur. Onze huidige instructeur moet helaas afscheid nemen i.v.m. zijn huidige werk.

    Op woensdag van 19:30 tot 22:00 vinden de repetities plaats in Haarlem.

    Heeft u misschien nog interesse of weet u toevallig iemand die graag les wilt geven?

    Ik hoor het graag….

    Met vriendelijke groet,

    Koen de Kruijf

    Voorzitter

    www.macband.nl

  • Hannie

    Bent u opzoek naar een instructeur ongestemd slagwerk ,op dit moment heb ik nog een paar avonden tijd .

    Ook ben ik bereid om overdag les te geven .

    Mocht u interesse hebben neem dan contact op via.

    Drumplezier@gmail.com