Dirigent aangeboden (Drenthe/Noord-Overijssel/Zuid-Groningen)

  • Vincent Timmermans

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een gezellig koor om te dirigeren. Zelf piano begeleiden geen probleem. Arrangeren geen probleem.

    Ik heb meer dan 10 jaar ervaring als Gospelkoor dirigent en 2 jaar als dirigent van een musicalvereniging. Ik heb geen officiele opleiding van het conservatorium en ben daarom wat goedkoper. Maar ondanks dat veel kennis en ervaring. Ik trek jullie koor naar een hoog musicaal niveau of houd het daar.

    Neem gerust contact op via email.

    Groet,

    Vincent

  • Lammy de Boer

    Hallo Vincent, jij zoekt een koor, wij een dirigent. Wij zijn een vrouwenkoor uit

    Baflo. Wij zingen voor ons plezier maar in de loop der tijd hebben we wel al

    diverse zaken geleerd en zingen een aantal liederen 3 stemmig.

    Ons repetoir is divers licht klassiek, folk muziek, wat gospel en

    verder alles wat nieuw en leuk is. Helaas is onze dirigente gestopt omdat zij

    zelf wilde zingen in een klassiek koor.

    Wij repeteren op dinsdag.

    Wil je meer weten, laat het me horen

    met vriendelijke groet

    Lammy de Boer

  • No Dubio

    Gemengd koor No Dubio zoekt per 1 Oktober 2012:

    Dirigent/ Zangdocent (m/v)

    Voor repetities op dinsdagavond en enkele optredens per jaar.

    ‘No Dubio is een gemengd koor voor volwassenen vanaf 18 jaar tot 45 jaar. Het koor is gevestigd in Brummen en heeft 18 leden. Het koor is oorspronkelijk in 2010 opgezet. Het repertoire bevat pop, gospel en musical. No Dubio staat open voor iedereen die wil zingen maar streeft wel naar een goed instapniveau. Ook zijn wij niet bang voor verrassende arrangementen en akkoorden. Het is een gemotiveerd, modern en gezellig koor, waarvan de leden ook naast de repetities veel plezier met elkaar beleven. Tijdens de repetities en optredens maken wij gebruik van onze eigen pianist.

    De kandidaat: