Dirigent aangeboden (Drenthe/Noord-Overijssel/Zuid-Groningen)

  • Vincent Timmermans

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een gezellig koor om te dirigeren. Zelf piano begeleiden geen probleem. Arrangeren geen probleem.

    Ik heb meer dan 10 jaar ervaring als Gospelkoor dirigent en 2 jaar als dirigent van een musicalvereniging. Ik heb geen officiele opleiding van het conservatorium en ben daarom wat goedkoper. Maar ondanks dat veel kennis en ervaring. Ik trek jullie koor naar een hoog musicaal niveau of houd het daar.

    Neem gerust contact op via email.

    Groet,

    Vincent

  • Lammy de Boer

    Hallo Vincent, jij zoekt een koor, wij een dirigent. Wij zijn een vrouwenkoor uit

    Baflo. Wij zingen voor ons plezier maar in de loop der tijd hebben we wel al

    diverse zaken geleerd en zingen een aantal liederen 3 stemmig.

    Ons repetoir is divers licht klassiek, folk muziek, wat gospel en

    verder alles wat nieuw en leuk is. Helaas is onze dirigente gestopt omdat zij

    zelf wilde zingen in een klassiek koor.

    Wij repeteren op dinsdag.

    Wil je meer weten, laat het me horen

    met vriendelijke groet

    Lammy de Boer

  • No Dubio

    Gemengd koor No Dubio zoekt per 1 Oktober 2012:

    Dirigent/ Zangdocent (m/v)

    Voor repetities op dinsdagavond en enkele optredens per jaar.

    ‘No Dubio is een gemengd koor voor volwassenen vanaf 18 jaar tot 45 jaar. Het koor is gevestigd in Brummen en heeft 18 leden. Het koor is oorspronkelijk in 2010 opgezet. Het repertoire bevat pop, gospel en musical. No Dubio staat open voor iedereen die wil zingen maar streeft wel naar een goed instapniveau. Ook zijn wij niet bang voor verrassende arrangementen en akkoorden. Het is een gemotiveerd, modern en gezellig koor, waarvan de leden ook naast de repetities veel plezier met elkaar beleven. Tijdens de repetities en optredens maken wij gebruik van onze eigen pianist.

    De kandidaat:

    -­‐ Is bezig/heeft een afgeronde HBO opleiding tot koordirigent. Of heeft een vergelijkbaar niveau

    aan ervaring. Een goede motivatie telt ook mee.

    -­‐ Heeft enige ervaring met repetities en directie van een koor met divers repertoire.

    -­‐ Heeft aandacht voor samenklank, dynamiek, articulatie, tekstbeleving en ritme.

    -­‐ Heeft ervaring met doceren van zangtechniek (geven van goede warming-­‐up).

    -­‐ Is energiek, enthousiast, creatief en heeft overwicht.

    -­‐ Motiveert het koor om het beste uit zichzelf te halen.

    -­‐ Communiceert makkelijk met de leden, bestuur en pianist.

    -­‐ Durft eigen creatieve vrijheid en inzicht door het koor te laten uitvoeren.

    Voor beeldmateriaal of extra informatie over ons koor kijk op www.no-­‐dubio.nl .

    Heeft u interesse in deze functie? Dan nodigen wij u van harte uit om te reageren! U kunt uw reactie sturen naar nodubio@gmail.com. Wij nemen dan contact met u op. Vergoeding/salariëring in overleg.

  • Carola (Singelier)

    Hallo,

    Wij zijn een popkoor uit Sleen (Drenhe) en zijn op zoek naar een tijdelijke dirigent voor 2/3 maanden in verband ziekte van onze dirigente. Wij reperteren op maandagavond.

    Voor meer informatie over ons koor verwijs ik je naar onze website www.popkoor-singelier.nl.

    Graag horen we -op korte termijn- of je interesse hebt.

    Popkoor Singelier

    Sleen

  • peter

    vincent bel me even 06-52037571

  • popkoordwingeloo@live.nl

    Beste Vincent,

    De advertentie staat al wat langer op de site maar Popkoor Dwingeloo is op korte termijn op zoek naar een nieuwe dirigent, het liefst iemand die ook het muzikale deel op zich kan nemen. Als ik het goed begrijp is dat wat jij ook te beiden hebt.

    Ons koor repeteert elke maandagavond ongeveer 2 uurtjes met ongeveer 35 leden.

    Als je intresse hebt wil je dit dan laten weten door contact op te nemen met ons?

    Dank alvast,

    Vriendelijke groet,

    Christel Hoogendam

  • Margôt Wolters

    Vincent,

    Gemengd koor MiXX uit Hengevelde is op korte termijn op zoek naar een nieuwe dirigent. Misschien is het wat voor jou.

    Kijk voor informatie over ons koor op www.mixx96.nl

    Heb je interesse laat het dan even weten via de-koele@home.nl

    Margôt

  • Frank Vissering

    Beste Vincent,

    Wij, a capellagroepje in oprichting (sopraan, mezzosopraan, alt, tenor en bas) zijn op zoek naar een dirigent(e) arrangeur die ons wil begeleiden. We hebben een brede smaak en willen qua uitstraling iets als Pentatonix bereiken (http://www.youtube.com/watch?v=Mn3Zkq9PP_Y) Leeftijden varieren van 19 tot 41. Niet iedereen kan noten lezen maar de zin en ambitie is ruimschoots aanwezig.

    Als je het iets lijkt om ons op weg te helpen en te begeleiden dan horen we graag van je!

    Vriendelijke groeten,

    Frank Vissering

  • myacky@hotmail.com

    Goedemorgen Vincent,

    Ik zal ons even voorstellen.

    Wij zijn een gospelkoor met 14 zangers en een band (keyboard/piano, electrische gitaar, basgitaar, drums en dwarsfluit) We treden regelmatig op tijdens kerkdiensten of bijzondere diensten waar wij onszelf volledig begeleiden.

    We zijn op zoek naar een vocalcoach die met ons meedenkt, nieuwe liedjes in kan brengen en deze met ons kan oeffenen.

    Wij reperteren op de donderdagavond in Nieuwlande (dit ligt vlak bij Hoogeveen)

    Heb je nog een plekje dan nodigen wij je graag uit om eens te komen luisteren en eventueel ons te komen verblijden als dirigent/vocalcoach

    www.gospelgroepterranova.nl

    Ik hoop graag iets van je te horen.

    Met vriendelijke groet,

    koorlid Anja Kruizinga mail myacky@hotmail.com

  • Agnes Mulder

    Hoi Vincent,

    Wij zoeken een dirigent en die tevens ook piano/orgel kan spelen.

    Wij zijn zangkoor Joya,we bestaan uit 17 leden,en bestaan volgend jaar 20 jaar.

    Ons repertoire is pop,gospel, Nederlandstalig en Kerst.

    We repeteren op donderdagavond van 20.00 uur tot 22.00, bij Camping de Kleine Lippe,Wesepe/Averlo (dicht bij Deventer)

    Plezier staat voor ons voorop,maar we willen ook graag nieuwe liedjes instuderen,en zijn in voor iets anders.

    Ben jij degene die wij zoeken,neem dan contact op met mij!