Klassiek dirigent zoekt koor in of rond Rotterdam

• Mattijs Vijverberg

Van 2010 tot en met juni 2012 heb ik in Rome gewoond, nu ben ik weer terug en zoek een koor in de omgeving van Rotterdam.

Ik heb koordirectie gestudeerd en 1 jaar kerkorgel. Als dirigent-organist heb ik in 2 kerken gewerkt, en als dirigent op de muziekschool, bij een kamerkoor, en een projectkoor.

Mijn interesse gaat uit naar klassieke muziek (geen pop/musical/operette.)

wilt u meer weten of mijn CV ontvangen, laat het weten!

groet!

Mattijs

• Jan Eikelenboom

Goede middag

Wij zijn een gemengd koor uit Schipluiden(Delft) en zoeken nog een nieuwe dirigent of dirigente. Wij ontvangen graag uw cv

Met vriendelijke groet

Jan Eikelenboom

• Mattijs Vijverberg

Geachte heer Eikelenboom,

bedankt voor uw reactie!

naar welk adres kan ik het sturen?

met vriendelijke groet,

Mattijs Vijverberg

• Mattijs Vijverberg

Geachte heer Eikelenboom;

het gaat om een gemengd koor - welk repertoire zingt u? Kunt u iets meer over het koor vertellen?

Alvast bedankt!

• Marcel Löb

Goede middag Mattijs,

Gisteren je stuk gelezen in het AD. Ik was gelijk gefascineerd omdat ik zelf inmiddels 65jaar, groot klassiek liefhebber ben. Niet van thuis mee gekregen maar al in de jaren zestig in het schoollokaal er door werd geraakt. De docent met zijn wekelijkse grammofoon en verhaal er bij.

Daarom wil een tip geven maar denk zeker bij je bekend bij je, de muziek van Rameau. Muziek zijn tijd ver vooruit makkelijk voor kinderen en het swingt de pan uit.

You tube eens naar Buskaid Soweto string Ensemble , with dance for all. en ook met Gardiner. Een schitterende mix van zuidafrikaanse jongeren die dansen op de muziek van Rameau.

Succes en laat kinderen genieten van prachtige muziek!

Vriendelijke groet,

Marcel Löb