Gospelkoor a'Dieu uit Zwijndrecht zoekt dirigent

• Elma Bras

Gospelkoor a'Dieu te Zwijndrecht is met spoed op zoek naar een enthausiaste dirigent(e). We repeteren eens in de twee weken op zondagavond van 19:30 tot 21:00. We zingen onder begeleiding van ons eigen combo bestaande uit drummer, gitarist, pianist en dwarsfluitist. Ons repertoire bestaat uit Nederlandse en Engelse gospelnummers, aangevuld met Opwekkingsliederen. Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag!

• Maurice Meeuws

Beste lezer

Is het pro Deo of wordt er een vegoeding verstrekt.

Ik hoor van U

Met vriendelijke groet

maurice Meeuws

• Carine Schutte

Goedenavond,

zojuist las ik bovenstaande zoektocht naar een enthousiaste dirigent(e)

bent u inmiddels al voorzien?

ik volg een opleiding aan de MDO in Utrecht, = een Meerjarige Dirigenten Opleiding (amateur koordirectie)

heb 7 jaar in christelijke band gespeeld (keyboard/synthesizer) heb nu 8 jaar een gelegenheids kerstkoor in onze kerkgemeente

en sinds april 2012 leiding over een zanggroep in Nieuw-Lekkerland

Ben een heel enthousiast persoon, althans, dat zeggen de mensen met wie ik muzikaal werk,

Het genre wat u noemt past bij mij,

mijn muzikaal-artistieke-drijf is mensen vanuit het eigen hart te laten musiceren, áángevuurd door de Heilige Geest

uitdragen waar we in geloven! (met mond en hart, uitstralen!)

vriendelijk groet

Carine Schutte (Nieuwpoort)

• Mario Riedijk

Goedemorgen Elma,

Ik wil graag reageren op je oproep. Mijn Mario Riedijk, ik ben momenteel dirigent van 2 gospelkoren. Ik heb hier 20 jaar ervaring mee.

Ik ben wel geïnteresseerd om eventueel jullie dirigent te worden. Je mag en kan mijn naam evt. googelen, zo dat je een beetje kan zien wat ik allemaal doe als dirigent.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet, Mario Riedijk

• Roel87

Goedemiddag,

Ik reageer even op dit oude bericht, omdat ik daarmee de juiste mensen hoop te benaderen. Jongerenkoor Elsafan is namelijk op zoek naar een dirigent(www.elsafan.nl). Mocht een van de bovenstaande dirigenten nog op zoek zijn naar een koor dan zou ik graag in contact met u komen.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Roeland Don

Voorzitter Jongerenkoor Elsafan