vakbekwame dirigent heeft momenteel nog een avond vrij
Onze dirigent is plotseling geveld door ziekte en naar het zich laat aanzien gaat dit wel enige tijd duren.
Wij zijn dus op zoek naar een dirigent die tijdelijk ons koor wil leiden.
Ons koor bestaat uit 35 leden, we hebben een vast repertoire waar af en toe een stuk bijkomt/afgaat.
Het repertoire bestaat onder andere uit the Phantom, Seasons of love, de Zeeuwsche kust, Cent mille chansons, You are the new day, California dreaming en we zijn nu bezig met Abba.
In het najaar studeren we meestal een aantal Christmas Carols in.
We zingen veel met een geluids band(CD) maar we zingen ook graag a capella stukken.
We doen niet meer aan grote producties, maar worden wel regelmatig gevraagd; bejaarden tehuis, Volkoren dag, Burghse Dag (ging echter niet door ivm ziekte dirigent) etc.
Ons eerstvolgende optreden is op 14 september op monumentendag in de Ridderzaal van Slot Haamstede.
Onze repetitieavond is op donderdag van 19.30 -21.30 in dorpshuis de Schutse in Burgh Haamstede.
Ik hoop dat je ons uit de brand kunt helpen.
In afwachting van je reactie,
Met vriendelijke groet,
Gert de Keijzer
06-53674592
Goede middag wij zijn smartlappenkoor uit Tilburg wij zijn op zoek naar dirigent wij repeteren op donderdag avond van 19.30 tot21.30
wij hebben vier muziekkanten acordeon gitaar drum keyboard wij zijn met 35 dames en 15 herren
als u denkt dat past bij mij neem dan contact op met mij tel 013-5441678 of 06-18747223
Groetjes Toon van eijck wij staan ook op de website www.effe.aanders.nl laat iets van je horen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?