Dirigente zoekt koor

• Ike Rebel

Enthousiaste en ervaren dirigente zoekt een koor.

Ik woon in de buurt van Amsterdam, maar heb geen hekel aan reizen.

Uw interesse gewekt? Op verzoek stuur ik u mijn CV.

• Pascale van Rees

Beste mevrouw Rebel

Graag lezen wij uw CV.

We zijn op zoek naar een koor op do avond in Rotterdam. Koor met een Franse repertoire, (chansons en renaissance)

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Pascale van Rees

• Ike

U zoekt blijkbaar een koor ?? en geen dirigent.

Als u een dirigent zoekt zou ik graag meer info ontvangen: wanneer repeteren?

Waarheen kan ik mijn CV zenden?

Ike

• Pascale van Rees

Ik heb fout getikt. Ik bedoelde een koordirigent. We zijn een Franstalige koor in Rotterdam, lichte muziek en hebben tot nu toe repetitie op donderdagavond. U kunt uw CV op lesfatales.nl versturen of pf.vrees@tiscali.nl

Met vriendelijke groet,

Pascale van Rees

• Willeke Haringa

Beste Ike,

Ik zag de advertentie op de startpagina staan maar deze is van juni 2013. Mijn vraag is of u nog beschikbaar bent voor de maandagavond. Het pop-en musicalkoor The Monday Singers uit Duivendrecht zoeken per Januari 2014 een nieuwe dirigent(e). Onze oefenavond is de maandagavond van 20.00 tot 22.15 in Duivendrecht.

Als u nog beschikbaar bent, zou u dan zo vriendelijk willen zijn om uw cv te willen doormailen naar; willekeharinag@hotmail.com Ook kunt u contact opnemen met; 06-10542711

• smartlappenkoor effe.aanders

Goede middag wij zijn op zoek naar een dirigent of dirigente voor ons koor tebegeleiden

wij hebben life muziek acordeon gitaar drum keyboord wij zijn met 35vrouwen en 15 mannen

wij repeteren op donderdag avond van 19.30 tot 21.30

als u denkt dat past bij mij hoor ik dat erg graag

Groetjes Toon van eijck tel 013–5441678 of 18747223 wij staan ook op de website www effe.aanders .nl