Ervaren dirigent beschikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag

• Chris Pouw

Ervaren dirigent beschikbaar voor een nieuw koor, orkest of ensemble. Ik ben beschikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagavonden. Ik zoek een vast ensemble en vind het leuk om in te vallen voor collega's.

Is je koor, ensemble of orkest klaar voor verdieping dan kom ik graag langs voor een workshop ‘Vrij Zingen/Musiceren’. Een leuke manier om samen te werken aan meer expressie, muzikaliteit en eenheid.

www.chrispouw.nl

+31 6 46086056

pcpouw@xs4all.nl

• popkoorleek@hotmail.com

Hallo,

Even een vraag. Wij zijn een vrij nieuw popkoor (oktober 2012) uit Leek (Groningen) en zijn op zoek naar een dirigent voor de donderdagavond. Bij interesse hoor ik graag van u.

Groetjes Jojanneke Schuurman

• Gert de Keijzer

Beste Chris,

Mijn naam is Gert de Keijzer en ben bestuurslid van gemengd koor Zilt uit Burgh Haamstede.

Onze dirigent is plotseling geveld door ziekte en naar het zich laat aanzien gaat dit wel enige tijd duren.

Wij zijn dus op zoek naar een dirigent die tijdelijk ons koor wil leiden.

Ons koor bestaat uit 35 leden, we hebben een vast repertoire waar af en toe een stuk bijkomt/afgaat.

Het repertoire bestaat onder andere uit the Phantom, Seasons of love, de Zeeuwsche kust, Cent mille chansons, You are the new day, California dreaming en we zijn nu bezig met Abba.

In het najaar studeren we meestal een aantal Christmas Carols in.

We zingen veel met een geluids band(CD) maar we zingen ook graag a capella stukken.

We doen niet meer aan grote producties, maar worden wel regelmatig gevraagd; bejaarden tehuis, Volkoren dag, Burghse Dag (ging echter niet door ivm ziekte dirigent) etc.

Ons eerstvolgende optreden is op 14 september op monumentendag in de Ridderzaal van Slot Haamstede.

Onze repetitieavond is op donderdag van 19.30 -21.30 in dorpshuis de Schutse in Burgh Haamstede.

Ik hoop dat je ons uit de brand kunt helpen.

In afwachting van je reactie,

Met vriendelijke groet,

Gert de Keijzer

06-53674592

• Showkorps Amicitia Boerhaar

Beste Chris,

Graag brengen wij onderstaande vacature onder uw aandacht:

Showkorps Amicitia Boerhaar zoekt voor haar fanfare/showorkest:

een enthousiaste dirigent (m/v)

Showkorps Amicitia bestaat uit een blokfluitgroep, majorettepeloton, slagwerkgroep en showorkest.

Het showkorps bestaat uit ± 65 personen, het orkest is een club van 19 muzikanten.

Muziek maken is voor ons een hobby waarbij sfeer en gezelligheid belangrijk zijn.

We repeteren op dinsdagavond van 20.00-22.00 uur in ons eigen clubgebouw in Boerhaar (gem. Olst-Wijhe).

Wij zoeken een dirigent (m/v) die:

• Sociaal vaardig is, over de nodige overtuigingskracht beschikt en zich kan inleven in de muzikanten.

• Plezier in het motiveren en stimuleren van amateur muzikanten.

• Een creatieve en enthousiasmerende persoonlijkheid heeft.

• In staat is de muzikale ontwikkeling van het orkest vorm en inhoud te geven.

• Affiniteit heeft met lichte/populaire muziek.

• Een vakdiploma HaFaBra is een pre.

Sollicitatie:

Voor meer informatie over het orkest, zie www.showkorpsamicitia.nl

Uw schriftelijke reactie kunt u, bij voorkeur voor 30 april, sturen naar info@showkorpsamicitia.nl .