Ben jij de dirigent die wij zoeken

• Wim Teklenburg

25 jaar vitaal in wereldmuziek

Ben jij de dirigent die wij zoeken?

Zang en Vriendschap uit Son en Breugel is een mannenkoor met een veelzijdig wereldmuziekrepertoire.

Onze muzikale uitvoeringen kenmerken zich door een brede samenstelling van uitvoerenden op een breed muzikaal vlak.

Wij zoeken een energieke dirigent die met ons kan zorgen voor continuïteit in kwaliteit en uitbreiding van ons repertoire.

Onze toekomstige dirigent:

· Is onze coach bij het instuderen van nieuwe muziek, onze leider bij de uitvoeringen en onze stimulator bij verbreding en vernieuwing van het repertoire.

· Beschikt over goede dirigentvaardigheden; kan goed omgaan met het koor als geheel en met meer en minder ervaren individuele zangers, kan goed voorzingen of anderszins voordoen, is organisatorisch sterk (leiden van repetitie, vooruitkijken naar concertprogramma’s), biedt adequate en moderne ondersteuning.

· Is dynamisch, enthousiasmerend en vriendelijk.

· Neemt initiatief, komt met verrassend repertoire en heeft daarover contact met de muziekcommissie.

· Maakt bij repetities gebruik van de piano voor de muzikale uitleg van de partituur en instuderen van de afzonderlijke partijen.

· Kan indien nodig koor en een muziekgezelschap bij uitvoering van gezamenlijke nummers dirigeren.

· Heeft een vakopleiding koordirectie voltooid of volgt op dit moment de opleiding; is deskundig en heeft een goede en brede repertoirekennis.

· Heeft ervaring met koordirectie en andere vormen van groepsmatige muziekbeoefening; ervaring met mannenkoor is niet vereist, wel affiniteit.

· Maakt gebruik van moderne oefenmethoden en ondersteunt en stimuleert het gebruik van digitale oefenbestanden op de website van de vereniging.

· Is beschikbaar voor repetities op dinsdagavond van 20.00-22.00 uur.

Wat bieden wij

· Bestuurlijke ondersteuning bij de uitvoering van de muzikale aspiraties.

· Maandelijks een repetitie met ondersteuning van onze eigen pianiste.

· Ondersteuning bij het gebruik van moderne oefenmethoden.

· Een gemotiveerde en door het bestuur ondersteunde muziekcommissie

· Een vergoeding die past binnen de subsidieregels van de gemeente Son en Breugel.

Spreekt het bovenstaande je aan?

Stuur dan je reactie, met een uitgebreid CV en motivatie, bij voorkeur digitaal, naar:

Mannenkoor Zang en Vriendschap t.a.v. de secretaris Wim Teklenburg

John Miltonlaan 16, 5629 ML Eindhoven, e-mail zangenvriendschap@xs4all.nl.

Nadere informatie wordt graag verstrekt door de voorzitter, Paul Langendoen, 0499-378830. En natuurlijk kun je onze website www.zangenvriendschap.info raadplegen om je nader over ons koor te informeren.

De sollicitatieprocedure eindigt op 17 november. Tot die datum kunnen sollicitaties, schriftelijk en via e-mail, worden ingediend.

Procedure

· Selectie op grond van schriftelijke sollicitaties vindt plaats door de selectiecommissie.

· De door de selectiecommissie aan het bestuur voorgedragen kandidaten ontvangen ná 1 december schriftelijk bericht voor een gesprek met het bestuur.

· Gesprekken met kandidaten worden gehouden in de maand december.

· Met de door het bestuur geselecteerde kandidaten wordt een proefrepetitie afgesproken in de maand januari.

· Bij gebleken geschiktheid gaat benoeming in op een in overleg overeen te komen datum doch niet later dan 1 maart 2014.

• annemiek

Beste heer Teklenburg,

enthousiast las ik u vacature, maar misschien is het handig of u eerst eens kijkt of mijn uitgebreide website u aanspreekt en beantwoordt aan uw profiel.

Ik hoor graag van u via mijn contactpagina; www.binnenbrabant.nl

• Ralf van Dorst - van der Sanden

Bent u nog steeds op zoek naar een dirigent, of heeft u er in de tussentijd al een gevonden. Anders houd ik me graag aanbevolen.

Groetjes Ralf

• effe.aanders

Goede avond wij smartlappenkoor uit Tilburg wij zijn opzoeknaar dirigent of dirigente

wij repeteren op donderdag avond van 19.30 tot 21.30

we hebben life muziek acordion gitaar keyboard drum wij zijn met

35 dames en 15 herren

onze website www.effe.aanders@home.nl

telefoon 013-5441678 of 06 18747223

Groetjes Toon van eijck