dirigent heeft plek op maandag en dinsdag

• Martin

Vanaf januari 2014 heb ik nog plek om te dirigeren op de maandag en de dinsdag, alle genres

Midden van het land!

• Willeke Haringa

Beste Martin,

Ik heb je advertentie gezien en wil graag wat meer informatie ontvangen. Het koor waar ik bij zing zoekt miv. Januari 2014 een nieuwe dirigent. Wij zijn een pop-musicalkoor

en repeteren op de maandagavond in Duivendrecht.

• martin

Willeke, misschien kunnen we even bellen? mijn telefoonnummer 06-42632475

Ik zag jullie site, leuk, veel ervaring in dit genre en type koor, hoor het graag, eventueel je mailadres achterlaten!

• Theo de Vries

Wij zoeken een dirigent met de volgende kwaliteiten:

• Heeft ervaring met meerstemmige koordirectie.

• Is ambitieus en enthousiast.

• Heeft een duidelijke visie op wat hij met het koor wil bereiken.

• Weet een goede balans te bewaren tussen kwaliteit en sfeer.

• Weet het koor te inspireren tot het verleggen van hun grenzen.

• Heeft de intentie zich voor langere tijd aan ons koor te binden.

• Is gedurende het hele seizoen beschikbaar voor de wekelijkse repetities op de maandagavond en voor onze optredens.

• Kan optreden als een vocal coach, die aandacht heeft voor uitstraling en presentatie.

• Is verantwoordelijk voor het solobeleid, stemtest aspirantleden en zangtechniek.

• Overlegt met de muziekcommissie over het repertoire, waarbij zijn/haar vakkennis wordt ingezet om nummers op uitvoerbaarheid door het koor te beoordelen.

• Is in staat verbindingen te leggen tussen teksten en muziek.

• Kan nummers voor de verschillende stemsoorten inzingen of zorgen voor begeleiding via mp3

• Is enthousiast over a capella, close harmony voor een mannenkoor.

Info over ons:

Barbershop- en close harmonykoor Fruit Unlimited uit Geldermalsen

zoekt per 6 jan 2014 een dirigent voor de maandagavond.

Wij zijn een mannenkoor met plusminus 15- 20 leden. Bijna 20 jaar geleden begonnen als barbershopkoor, ligt onze focus nu vooral op

close harmony songs.

website:https://sites.google.com/site/fruitunlimited/

• Kitty

Beste Martin,

Gemengd zangkoor Trevira2000 uit Zeist zoekt met ingang van 1 september 2014 een nieuwe dirigent.

Wij oefenen op maandagavond van 20.00 tot 22.00 uur. Op onze website www.trevira2000.nl staat ons repertoire wat we tot nu toe zingen tijdens optredens. We treden gemiddeld 4 tot 5 keer op per jaar. Lijkt het je wat en heb je nog steeds tijd op maandag, neem dan even contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Kitty Henraat

• Gemma

Beste Martin,

Ik kwam uw oproep tegen op dirigent.startpagina.nl en het volgende is het geval.

Wij zijn een vrouwenkoor uit Alphen aan den Rijn, pop en musical genre en zijn per direct

op zoek naar een dirigent.

Wij oefenen op de dinsdagavond.

Nu weet ik niet of u geïnteresseerd bent en ook nog beschikbaar bent.

Maar misschien zou u even contact met mij op willen nemen?

Mijn nr is 06 21105927.

Alvast hartelijk dank en met vriendelijke groeten, Gemma Göbel