Dirigent zoekt koor of orkest omgeving Arnhem

• Jessica

Hallo,

Ik heb tijdens mijn studie Docent Muziek arrangeer- en dirigeerlessen gevolgd. Ook heb ik drie jaar lang een popkoor begeleid achter de piano in Zwolle.

Graag zou ik een (amateur)koor of orkest willen dirigeren.

Zoekt u een enthousiast iemand in omgeving Arnhem? Neem dan gerust contact op. Ik sta open voor (bijna) alle doelgroepen.

Groet,

Jessica

• Betty Smits

Hallo Jessica,

Sta je ook open voor een kerkkoor? In Between uit Groessen zoekt een nieuwe dirigent.

Wij repeteren op woensdagavond.

Kijk voor een indruk van het koor en het repertoire eens op onze website: www.koorinbetween.nl

Met vriendelijke groet,

Betty Smits

• josee

Dag Betty,

Ik zoek een dirigent voor een nog op te starten projectkoor/cursus samenzingen bij deopstap in Nijmegen.

Het repertoire kan heel gevarieerd zijn. Van popmuziek tot soulmuziek of gospelmuziek.

Graag hoor ik spoedig van je.

Mvg,

Josee

• Jessica

Beste Betty en beste Josee,

Sorry dat ik nu pas reageer, ik had niet in de gaten dat ik geen melding van de reacties kreeg op mijn eerdere bericht.

@ Betty: Met een kerkkoor heb ik weinig ervaring, maar ik zou het wel willen proberen. Groessen is niet zo ver dus dat gaat wel. U mag mij bellen op 06-49655018 om beter kennis te maken of om het een en ander te overleggen.

@ Josee: Leuk dat u een nieuw projectkoor/cursus wil opstarten in Nijmegen. Ik heb met popmuziek meer ervaring, dus dat ligt wel in mijn straatje. Voor u geldt ook, u mag mij bellen om beter kennis te maken en het een en ander te overleggen.

Vriendelijke groet,

Jessica