Ervaren dirigent, woensdagavond of overdag

• Peter

Enthousiaste dirigent heeft tijd voor een amateurkoor op woensdagavond of doordeweek overdag. Omgeving Den Bosch-Tilburg-Eindhoven-Breda.

Muziekstijlen: pop - licht klassiek - musical - kerkelijk.

Voor meer info kunt u mailen naar: pvraak@hotmail.com

• Laura Middag

Goedenavond,

Als gospelkoor Baruch Hasjeem in Leerdam zijn wij op zoek naar een nieuwe dirigent. Ons koor bestaat uit ongeveer 25 leden en we hebben een gevarieerd repertoire, maar wel allemaal christelijke liederen. Ik las in jouw berichtje dat je ook van een “kerkelijke” muziekstijl houdt. Wat versta je daar precies onder ? Wij repeteren iedere donderdagavond, maar een andere avond is te overleggen met de leden. Zou je iets meer over jouw stijl, ervaring en verwachtingen kunnen mailen ? Alvast bedankt !

Vriendelijke groeten,

Laura Middag

• Peter

Dag Laura,

dank je wel voor je reactie.

Zoals je in mijn advertentie kunt lezen, zoek ik een koor binnen een bepaalde regio. Leerdam is voor mij iets te ver daarbuiten. Dat is, mijns inziens, voor beide partijen niet praktisch. Ik wens jullie als koor van harte een geschikte dirigent(e) toe!

Vriendelijke groet, Peter.

• Jan Kamm

Op zoek naar dirigent voor Prot.Christ. kerkkoor in Etten-Leur. Onze rep avond is de dinsdag.

Indien u hiervoor zelf geen mogelijkheid heeft, kunt u ons misschien tipgeven voor collega?

• Peter

Dag Jan,

helaas kan ik je op dit moment niet verder helpen. Veel succes bij het vinden van een geschikte dirigent voor jullie koor!

Vriendelijk dank voor je reactie.

Groet,

Peter.