Dirigente beschikbaar op woensdagavond

• Ike Rebel

Ervaren dirigente heeft ruimte op woensdagavond.

(Evt. donderdagavond in overleg) Overdag ook mogelijkheden.

Reacties graag naar mijn mailadres: ike.rebel@tele2.nl

• Luta van der Leij

Hallo Ike,

Ons koor VoiceMail is op zoek naar een dirigent.

Wij repeteren op woensdagavond.

In welke regio zit jij? Wij in Drenthe.

Groet

Luta

• Ike

Drenthe is wat ver. Ik woon in N-Holland.

• Anja van Duijvenbode

Hallo Ike ,

Ben je eventueel nog beschikbaar op de donderdagavond ? Wij willen een nieuw koor opstarten in Heemskerk.

Wacht je bericht met spanning af.

Groet Anja van Duijvenbode

• Ike

Kun je aangeven wat voor soort koor je wil oprichten.

Op dit moment heb ik wel een koor op donderdag, maar voor een nieuwe uitdaging ben ik graag bereid e.e.a. te wisselen.

groeten,

ike

• Gemma Göbel

Beste Ike,

Wij zijn een vrouwenkoor uit Alphen aan den Rijn en per direct op zoek naar een dirigent. Ben je nog beschikbaar?

Wij oefenen op dinsdagavond, maar ik weet niet of dat haalbaar is voor je? Een andere avond moeten we even overleggen.

Je kunt me bellen op 0621105927.

Alvast dank en met vriendelijke groeten, Gemma

• inette

Beste Ike,

Vanaf 30 april 2014 hebben wij geen Cantor meer: HELP!

Graag willen we blijven zingen en zeker weten dat we na de zomervakantie verder kunnen.

De Cantorij bestaat uit een gezellige groep mensen die van zingen houdt, waarbij de sociale contacten ook heel belangrijk zijn. Na 40 jaar hebben we een groot repertoire opgebouwd. We zingen ter ondersteuning van de gemeente, maar we zingen ook stukken zelfstandig. Te denken valt aan motetten, cantates, koorstukken en liederen uit het nieuwe liedboek. Wij zingen in het Nederlands, Engels, Duits, Latijn, Frans en af en toe Spaans.

Wij zijn op zoek naar de Cantor die onze ontwikkeling verder stimuleert door onze techniek te verbeteren, maar die ook oog heeft voor de liturgie in de eredienst en mee wil denken over de invulling van het Avonduur (een winters vesper onder leiding van de cantorij). De Cantor dient enige kennis te hebben van Protestantse kerkmuziek en is bereid tot een goede samenwerking met onze 3 organisten, de predikant, het liturgisch beraad en het bestuur van de Cantorij.

Wij oefenen op woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur.

Voor meer informatie neemt u contact op met inettedolfing@hotmail.com