Koordirigent zoekt popkoor regio Den Haag/Delft

• Peter Kann

Koordirigent met ruime ervaring in het pop- en musical genre heeft nog plaats op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagavond in de omgeving van Den Haag en Delft.

Ik heb ervaring met popkoren en geef koorworkshops op een kleinkunstopleiding in Amsterdam. Ik ben ook arrangeur.

Ik streef altijd naar een plezierige werksfeer in combinatie met efficiënt repeteren.

Peter Kann

www.peterkann.nl

email: info@peterkann.nl

• st wijkactiviteiten slikkerveer

Goedenavond,

Wij zijn een vrijwilligersorganisatie (SWS) die zich bezighoudt met het organiseren en creëren van activiteiten en cursussen voor wijkbewoners van jong tot oud. Gezien de vraag van vele mensen, proberen wij op dit moment een popkoor te realiseren en hiervoor zoeken wij een man/vrouw die de taak als dirigent op zich wilt nemen. Wij hebben op dit moment ongeveer 20 mensen die mee zouden willen zingen in het koor. Alles staat nog in de kinderschoenen maar we zijn enthousiast en vol goede moed.

Wij zijn gevestigd in Slikkerveer, Gemeente Ridderkerk en gaan oefenen (per 23 september as) op de dinsdagavond.

Aangezien alles op basis van low budget moet gaan plaatsvinden (doelstelling van onze vrijwilligersorganisatie) kunnen wij de aankomende dirigent geen wereld salaris bieden maar wel een kleine vergoeding, reiskosten en hele enthousiaste mensen.

Wij vragen u dan ook vriendelijk om te kijken of dit misschien iets voor u is, of dat u mensen in de muziekwereld weet die hier wel interesse in zou hebben.

Alvast bedankt voor het lezen van onze mail en we horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Stichting Wijkactiviteiten Slikkerveer

(Sylvia Verbaas/coordinator)