Vrouwenkoor La Orféon’ zoekt dirigent op woensdagavond.

• Ilma Bongers

Vrouwenkoor La Orféon’ zoekt dirigent op woensdagavond.

La Orféon is een Loosbroeks vrouwenkoor,

momenteel bestaand uit 16 leden.

Zij brengen voornamelijk vierstemmige nummers ten gehore.

Op woensdagavond staan leden uit Loosbroek, Heeswijk- Dinther,

Nistelrode, Heesch eo enthousiast klaar voor de repetitie in

Gemeenschapshuis ‘De Wis’ in Loosbroek.

Hoewel gezelligheid van groot belang is, wordt er tijdens repetities

serieus en hard gewerkt.

Ons repertoire is heel divers, we zingen pop-, jazz-, film-, en musicalmuziek,

maar ook klassiekers.

Kijk gerust op onze website; www.laorfeon.webklik.nl.

• Wil van Leijsen

Beste dames,

Mijn naam is Wil van Leijsen. Dirigeer al jaren koren waarvan sommige koren al meer dan twintig jaar. Heb in het verleden ook ruim 14 jaar het Tilburgse dameskoor St-Ceacilia gedirigeerd dat helaas opgeheven is in 2002 en ook op woensdag repeteerde trouwens. Het dameskoor heeft 65 jarig bestaan nog mogen vieren. Door de leeftijd van de dames en te weinig nieuwe aanwas, is het koor opgeheven.

Ik heb een website. Deze gaat misschien wel meer uit van mij als solozanger en zangdocent maar is als eerste kennismaking misschien toch leuk. Voor de woensdagavond zoek ik in feite nog een koor. Met vriendelijk groet Wil van Leijsen. www.wilvanleijsen.nl of 0135445455.

• Janine Heuts/janineheuts@gmail.com

gewist

• Janine Heuts/janineheuts@gmail.com

Goedendag,

Mijn naam is Janine Heuts-van den Wittenboer.

Woonachtig in Veghel. Afgestudeerd zangpedagoog met aantekening ensemble leiding.

Al jaren actief als dirigent en zangpedagoog.

De koren die ik dirigeer en gedirigeerd heb zijn zeer divers. Dat ligt mede aan het feit dat ik van álle muziek genres houd. Momenteel dirigeer ik o.a. Kadanz uit Uden.

Ik ben op zoek naar een koor voor de woensdagavond.

Een koor waar plezier en hard werken hand in hand gaan. Naar waar ik op jullie website gezien heb zijn jullie precies zo'n koor.

Ik hoop dat de vacature nog open staat en zou graag d.m.v. een proefdirectie willen kijken of er een muzikale klik is.

met een muzikale groet,

Janine Heuts-van den Wittenboer

email: janineheuts@gmail.con

tel:-0650953015