Close harmony koor Gouda zoekt Dirigent

• Harry Linders

Suppers Ready zoekt Close Harmony Dirigent

Suppers ready is een klein en gezellig close harmony-/ a cappella- koor met een veelzijdig repertoir in Gouda

Supper’s Ready bestaat uit 15 vrouwen en mannen, van jong tot oud, met geschoolde en door oefenen getrainde stemmen. Zij delen hun passie om door repeteren ‘close harmony’ te kunnen bereiken, in een groep waar aandacht voor de kwaliteit en originaliteit van de presentatie is. Wij willen mensen raken met onze stemmen en presentatie.

Suppers Ready treedt door het jaar heen op, onder andere tijdens het Gouds Cultuurfestival, op Kaarsjesavond, op kerstmarkten en bij speciale gelegenhe¬den, zoals bij jubilea, afscheids- en huwelijksfeesten

Heb je interesse?

Neem voor verdere informatie contact op met Anky

Of stuur je CV via de mail aan Anky@suppersready.nl

Suppers Ready is gevestigd in Gouda

Opgestart in het jaar: 1997

Aantal leden: 15

• René de Groot

Goedendag,

ik ken “Supper's ready” als Genesis-song, een website met uw naam kan ik niet vinden. Wanneer repeteert u?

Met vriendelijke groet,

René de Groot

• Harry Linders

Dank voor de tip! Hier enkele aanvullingen:

Repetitieavond: donderdag van 20.00 tot 22.15 uur in Gouda, niet ver van het station.

Heb je interesse? Neem voor meer informatie contact op met Anky Jansz, suppersready@xs4all.nl of stuur je CV.

Website: www.suppersready.nl

• Rob Holleman

Goedendag,

op welke avond repeteert het koor?

met vriendelijke groet,

Rob Holleman

www.robholleman.nl

• Liselotte Westerterp

Anky, zal mijn CV via de mail opsturen. Jullie koor klinkt erg interessant.

groetjes, Liselotte Westerterp

• Harry Linders

Na enkele proefdirecties hebben wij een goede dirigente gevonden waar we allemaal enthousiast over zijn.

Allemaal bedankt voor jullie reacties!

Met vriendelijke groet,

Harry Linders

• Harry Linders

Na enkele proefdirecties hebben wij een goede dirigente gevonden waar we allemaal enthousiast over zijn.

Allemaal bedankt voor jullie reacties!

Met vriendelijke groet,

Harry Linders