Muzikaal begeleider gezocht in Deventer

• Ria Sips

Het koor Solis Mio (www.solismio.nl) te Deventer bestaat uit 30 vrouwen en 12 mannen. Wij zijn op zoek naar een tweede muzikant die op de donderdagavonden met ons mee kan oefenen en ons kan begeleiden bij onze optredens. Wij hebben een vaste accordeonist, John Kalma, die ons begeleidt. Hij kan echter niet spelen als wij optreden op doordeweekse middagen. Wij treden vaak op in verzorgingshuizen. In deze huizen hebben ze voorkeur voor optredens op middagen in de week en in de weekenden. Met onze vorige vaste muzikant en John ging dat altijd in goed overleg. Wij hebben ook een vaste dirigent, Jack Savelberg.

Het hoeft niet persé een accordeonist te zijn, iemand die speelt op piano of keyboard mag ook. Volgens John zijn zelfs andere instrumenten denkbaar.

Wie heeft interesse of kent u iemand die hier belangstelling voor heeft?

Liever niet hieronder een reactie plaatsen maar graag contact opnemen met de voorzitter van het koor, Ria Sips, via mailadres riasips@ziggo.nl.

Alvast dank, met groeten,

Solis Mio.

• Koen Edeling

(Aangezien ik een melding krijg dat het adres riasips@ziggo.nl niet bestaat, plaats ik alsnog mijn reactie op deze pagina)

Geachte mevrouw Sips,

onlangs trof ik uw oproep aan op de Startpagina. Aangezien ik naast mij werk als hoofdredacteur van de website overdag nog tijd ter beschikking heb, wil ik hierbij mijn interesse kenbaar maken voor de functie van instrumentaal begeleider. Al vele jaren speel ik piano, keyboard en accordeon, in diverse formaties.

Indien ik uw interesse gewekt heb ontvang ik graag een reactie om te onderzoeken of wij wat voor elkaar kunnen betekenen.

Met muzikale groet,

Koen Edeling

Kostverloren 22

7544 MH Enschede