dirigent gezocht RK koor

• jantje jonker

Als klein kerkkoor in Wilhelminaoord ( Drenthe) zijn wij op zoek naar een dirigent.

Wij repeteren van september tot mei op woensdagavond van 19.30 uur tot 21.30 uur.

U hoeft niet persé katholiek te wezen ,enthousiasme is een pré.

Het koor bestaat uit:tenoren,bassen,alten en sopranen.

We zingen zowel nederlands,gregoriaans en engelse psalmen en gezangen.

Wel wordt er van u gevraagd om zoveel mogelijk zondags het koor te dirigeren tijdens de viering.

Deze is van 11.00 tot 12.00 uur.

Verder zijn wij voorzien van drie organistes welke bij toerbeurt het koor begeleiden

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen bij bovenstaand mailadres.

• jacob hoekstra

Beste Jantje Jonker,

Allereerst wil ik even laten weten dat ik, Jacob Hoekstra, er erg in geïnteresseerd ben om een koor als dat van jullie te dirigeren. Laat ik mezelf even voorstellen. Ik ben van opleiding klassiek zanger (conservatorium docerend musicus) en werk in die hoedanigheid al meer dan 20 jaar in de Vlaamse Opera. Ben opgegroeid in Friesland, later bij Antwerpen gaan wonen, en heb verscheidene jaren een RK kerkkoor in Breda gedirigeerd, incl. diensten. Ik ben onlangs in Oosterstreek (Friesland), vlakbij dus,komen wonen en probeer mijn werkzaamheden volledig naar hier te verhuizen. Voor verdere informatie verwijs ik graag naar mijn website www.tenorjacobhoekstra.nl

Hier alvast mijn telefoonnummer: 0561769046. Hopelijk tot gauw. Jacob Hoekstra, Dwarsvaartweg 53, 8388MK Oosterstreek.