vacature voor dirigent m/v

• Judith Wiersma

Gemengd koor InBetween uit Brummen (Gelderland) is per 1 september 2014 op zoek naar een nieuwe dirigent. Onze huidige dirigent begint in september met een nieuwe studie en is hierdoor niet langer meer voor ons koor beschikbaar.

InBetween is een zelfstandig gemengd volwassenen koor met een gemengd, licht repertoire. Nu staat bijvoorbeeld Nederpop op het program en hiervoor zijn we bezig geweest met keltisch, musical, maar ook een Tom Parker-project als de Young Messiah.

Het koor heeft ongeveer 35 leden, is redelijk gedisciplineerd en leergierig; prettig om mee te werken als dirigent (aldus onze huidige dirigent).

Voor meer info kunt u een mailtje sturen naar secr.inbetween@gmail.com of bellen met de voorzitter Judith Wiersma (0575-785254/ 0654690540)

• Eric van Dalum

Goedemorgen,

Het eerste waar iedereen natuurlijk nieuwsgierig naar is: de repetitietijd! Misschien toch even een toevoeging doen met wat meer info hieromtrent.

Met vriendelijke groet,

Eric

• Jelma

Iedere maandagavond van 20.00 – 21.45 uur in de grote zaal van de Oude- of Pancratiuskerk, Kerkstraat te Brummen. Bron: www.inbetweenbrummen.nl

• Wil Bolenius

Hallo, Ik ben beschikbaar en heb 37 jaar ervaring op alle gebieden.

Groetjes, Wil

• Marlies Tiemens

Beste Judith,

Zijn jullie nog op zoek naar een nieuwe dirigent? Of is de vacature inmiddels vervuld?

Ik ben wel geinteresseerd, maar ik zou graag willen weten welke repetitie-avond jullie hebben.

Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar ik zag het niet vermeld in de advertentie.

Graag hoor ik verder van je.

groet

Marlies Tiemens

Apeldoorn

• Ron Janssen

Hallo.

Hier stopt het draadje.

Zijn jullie inmiddels voorzien, of nog steeds op zoek.

Je kunt mij mailen: ron@familiejanssen.info

Groeten

Ron Janssen