Dirigent(e) gezocht in Zwolle

• jvels

Christelijk Gemengd Koor met 37 enthousiaste leden, zoekt i.v.m. vertrek huidige op de maandagavond een nieuwe dirigent(e).

Inlichtingen kunnen verkregen worden bij de voorzitter: telefonisch 06-16943725 of per mail jetvels@ziggo.nl

• Jelma

Goedemorgen,

Misschien is Ingrid van Eerde geinteresseerd, zij heeft met mij de MDO-opleiding gedaan. Ik heb haar niet gepolst, maar dit is haar nummer: 038-4218888, je kunt haar natuurlijk altijd even vragen.

Met groeten, Jelma.

• Marlies Tiemens

L.s.,

Zijn jullie nog steeds op zoek naar een nieuwe dirigent?

Zoja, welke muziekstukken zingen jullie dan zoal? Is het SATB?

Is er begeleiding op de maandagavond aanwezig of wordt er a capella gezongen?

Graag hoor ik van u.

groet

Marlies Tiemens

Apeldoorn

• jvels

Mevrouw Tiemens, dank voor uw reactie. De Roepstem is een enthousiast koor met een gemiddelde leeftijd van >65 jaar, dat al zingend graag de bijbelse blijde boodschap van het evangelie uitdraagt. Wij doen dat door middel van zowel binnen- en buitenlandstalig repertoire van bekende traditionele kerkliederen, alsmede ook nieuwe(re) eigentijdse(re) bewerkingen. Het geestelijk lied in de ruimste zin van het woord is qua muziek ons hoofddoel, maar bij gelegenheid zingen we ook wel eens iets anders. Wij zijn gewend om met de piano te repeteren, bespeeld door de dirigent en zingen niet a capella.

Hopende u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven om een indruk van ons koor te krijgen, ben ik benieuwd naar uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Jetty Vels (voorzitter)