Popkoor Born to Pop (Borne) zoekt dirigent

• Joke.v.Vianen

Popkoor Born to Pop zoekt dirigent

Met ingang van 15 september 2014 zijn wij op zoek naar een dirigent (m/v). Onze dirigent moet om gezondheidsredenen stoppen en derhalve zijn we per direct op zoek naar een nieuwe dirigent.

Popkoor Born to Pop (BTP) is een enthousiast, gemengd koor bestaande uit ongeveer 40 leden. BTP brengt popmuziek en wordt daarbij ondersteund door een live band (piano, bas, gitaar, toetsen, drums).

BTP bestaat 12 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een enthousiast koor waarin naast zang ook aandacht is voor presentatie. BTP heeft regelmatig optredens en streeft ernaar om jaarlijks ook een eigen concert te geven. BTP heeft de wens om muzikaal te blijven groeien. BTP heeft een actueel repetoir maar zingt ook klassieke popnummers.

De reguliere repetities zijn op maandagavond van 19.45-21.45 uur in Borne.

Het koor en de band repeteren onafhankelijk van elkaar. Eén keer in de maand wordt er samen gerepeteerd. De pianist van de band is elke week bij de repetities aanwezig om deze muzikaal te begeleiden.

Voor nadere informatie verwijzen wij u naar onze website www.borntopop.nl. Reageren kan via borntopop@gmail.com.

• Jolanda Leune

Dag Joke,

Ik heb veel belangstelling voor de vacature dirigent van uw koor.

Ik heb een ruime ervaring in het dirigeren van orkesten en ensembles, en ik heb voor

deze orkesten ook veel arrangementen “op maat” gemaakt.

Het werken met amateurmusici geeft mij veel voldoening en inspiratie.

Het is belangrijk dat iedereen op zijn eigen manier met muziek kennis maakt,

en vroeg goed leren zingen. Ik wil u graag helpen met mijn ervaring, en kennis.

Het is voor mij een uitdaging verborgen talenten bij mensen te ontdekken en te ontwikkelen,

en het plezier in muziek en zingen over te brengen.

Als u op zoek bent naar en betrokken, gedreven, enthousiaste en flexibele dirigent,

dan zou ik u willen vragen om mijn CV te lezen, die ik op uw verzoek graag toe wil sturen.

Ik ben altijd bereid om één en ander mondeling toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

Jolanda Leune