Sappho zoekt dirigent

• Margot Bakels

Koninklijke Zangvereniging Sappho, een koor dat al meer dan 160 jaar bestaat is per 1 januari 2015 op zoek naar een nieuwe dirigent.

Ons koor voert graag wat grotere werken uit onder begeleiding van piano, orgel of orkest. Dit jaar doen wij in november het Requem van Mozart en het Kemptener Te Deum van Franz Xaver Richter. In het voorjaar voeren wij Haydn's Sieben Letzte Worte des Erlösers am Kreuze uit.

Wij zoeken een enthousiaste dirigent die ons koor kan houden op het niveau waarop we zingen of zelfs nog verder kan brengen.

Ben je geïnteresseerd stuur dan een mail naar mij en ik neem contact met je op.

Margot Bakels

Voorzitter

• Margot Bakels

Plaats: Hoorn

www.sappho-hoorn.nl

Repetitieavond: Dinsdag

• jacob hoekstra

ik ben geinteresseerd zou ik meer informatie kunnen krijgen? tel 0561769046 vr groet jacob

• Ike Rebel

Bij deze wil ik laten weten interesse te hebben.

Ik woon in Monnickendam en werk als cantor/organist en koordirigent.

Mocht u meer over mij willen weten, dan graag contact via mijn mailadres: ike.rebel@tele2.nl

• Lorenzo Papolo

Klinkt als uitdagend, check u eerst even mijn website: www.lorenzopapolo.nl

Daarna hoor ik graag van u.

Lorenzo Papolo, dirigent

• René Nieuwint

Geachte mevrouw Bakels,

Met belangstelling lees ik uw oproep.

Vanaf 1 januari 2015 heb ik ruimte voor een koor op de woensdag-, donderdag- of vrijdagavond.

Ik ben een zeer ervaren en bevlogen koordirigent en heb gewerkt met zowel professionele als amateurkoren.

Het repertoire van Sappho zie ik als een welkome verbreding van mijn activiteiten.

Informatie over mij vindt u op www.nieuwint.nl.

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

• Charles van der Veeke

Geachte Mevr.Bakels,

Voordat ik verder kan reageren, zou ik graag weten op welke avond en in welke plaats u repetities houdt.

Als beide zaken bij mij uitkomen ben ik zeker geïnteresseerd.

Met vriendelijke groet,

Charles van der Veeke