Dirigent aangeboden Steenwijkerland e.o.

• Nynke Pieters

Dag lezer!

Sinds kort heb ik weer een paar avonden “over” als dirigent in Steenwijkerland en omstreken. Het gaat om de dinsdag-, woensdag- en donderdagavond.

Ik ben Nynke Pieters en ben momenteel ruim 10 jaar dirigente bij koor Agapè (http://www.koor-agape.nl/) en speel orgel bij het RK kerkkoor Caecilia in Vollenhove (o.l.v. Ditty vd Berg-Krijger). Verder geef ik pianoles, zangcoaching en kinderkoor-ateliers op de basisscholen in de omgeving.

Eerder heb ik gedirigeerd bij ….

- Christ. koor Singers of the Light (Zwartsluis);

- popkoor Nameless (De Wijk),

- popkoor 4You (Kampen),

- popkoor Bloxy Music (Blokzijl)

- RK kerkkoor Cantate Domino (Steenwijkerwold)

- Opsterlands Strijkers Ensemble (Gorredijk -symfonisch)

Ik heb klassiek piano gestudeerd, contrabas gespeeld bij het Frysk Jeugd Orkest, basgitaar, gitaar en toetsen gespeeld in bandjes en altijd gezongen in elk genre.

Het dirigeren doe ik ruim 15 jaar, ik bespeel een koor als mijn piano en ik speel piano alsof ik zing. Van huis uit heb ik veel close harmony mee mogen zingen, aangezien mijn moeder thuis haar koor dirigeerde. Mijn opa was ook dirigent en heeft hier ook vele prijzen mee gewonnen.

Qua genre deins ik nergens voor terug, zolang er maar bladmuziek is om aan vast te houden en genoeg animo vanuit de koorleden. Ik hou erg van aanpakken, maar hou ook erg van lachen. Zingen is ontspanning en je lijf is je instrument, dus stress en onrust zijn funest…

Mocht u of uw koor belangstelling hebben, dan kunt u altijd contact met me opnemen.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens!

Nynke Pieters

• Lezer

Dit is nou eens een positieve advertentie waar je vrolijk van wordt!

Ik zoek geen dirigent, en ook geen vriendin, maar anders…..

• Nynke Pieters

Bedankt lezer! Misschien een idee om een koor op te starten?

:)

• idemdito

Hallo Nynke,

Wij zijn een koor wat op zoek is naar een dirigent, zijn momenteel stuurloos. Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen? Wellicht heb je onze advertentie al gezien: Idem Dito uit Steggerda.

Gonnie Eker

idemdito@hetnet.nl