Ik zoek een koordirigent, die misschien geïnteresseerd is in de overname van mijn totale collectie koormuziek. Ik heb in veertig jaar een grote en bijna volledige bibliotheek koor- en orkestwerken opgebouwd en wil die het liefst in zijn geheel verkopen. De collectie bevat a capella werken van alle grote koor-componisten, en daarnaast ook oratorium/opera/cantate klavier-uittreksels en orkestpartituren. Verder dozen vol losse sheetmusic in alle koorgenres, van opera, close-harmony, gospel, mannenkoor, vrouwenkoor, madrigaal en motetten. Veel oude muziek, barokke werken, romantiek maar ook twintigste eeuwse. Koorbundels en soms ook meerdere exemplaren van hetzelfde stuk. Daarnaast een collectie orkestwerken in Dover partituren en veel zakpartituren. Alles samen ongeveer een 20 tal meters boekenplank vol. (kasten zijn eventueel over te nemen)

Ik weet natuurlijk niet of je enige financiele ruimte hebt, maar ik bied het geheel aan voor 2500,- euro. Je hebt dan een werkvoorraad koormuziek die in menige bibliotheek niet te vinden is.

Interesse? Dick Dijk 0613987406 of hethogenoorden@planet.nl