Karajan

• Hans van Zeeland

Hallo George,

Ben je zelf ook dirigent ? (Uit welk land kom je ?)

groeten

Hans

• Hans van Zeeland

Hallo George,

Ben je zelf ook dirigent ? (Uit welk land kom je ?)

groeten

Hans

• George

Nee Hans ik ben helaas geen dirigent en ik kom uit Libanon.

• R.Tde Waard

Geachte:

Ik heb Uw oproep gelezen, maar ik kan U verzekeren dat U NIET de enige bent die als favoriete Dirigent de GROTE HERBERT VON KARAJAN heeft gekozen.

Ik ben al 38 jaar FAN van hem en ik heb hem 1 keer mogen ontmoeten in live dat was bij de opening van de PHILHARMONIA-HUIS.

Ook mijn Favorite orkest is de BERLINER PHILHARMONIKER.

Ik heb trouwens van dit orkest een prachtige opname gekocht van de uitvoering van de componist Richard Wagner < Orchestrale Music > door een oud leerling van KARAJAN de dirigent Claudio Abaddo.

Ik bezoek ook steeds Karajanswebsite en heb zijn foto ingelijst.

Toen KARAJAN overleed zei hij dat hij nog niet klaar was, en ik geloof dat hij voortleeft in Claudio Abaddo, ook de Japanse dirigent Kent Nagago gelooft dat ook.

Ik hoop dat U response zult geven op dit bericht, groet Ronald.George schreef:

>

> Zijn er in Nederland Karajan fans of ben ik de enigen die ik

> him goed vind??

• R.Tde Waard

Geachte:

Ik heb Uw oproep gelezen, maar ik kan U verzekeren dat U NIET de enige bent die als favoriete Dirigent de GROTE HERBERT VON KARAJAN heeft gekozen.

Ik ben al 38 jaar FAN van hem en ik heb hem 1 keer mogen ontmoeten in live dat was bij de opening van de PHILHARMONIA-HUIS.

Ook mijn Favorite orkest is de BERLINER PHILHARMONIKER.

Ik heb trouwens van dit orkest een prachtige opname gekocht van de uitvoering van de componist Richard Wagner < Orchestrale Music > door een oud leerling van KARAJAN de dirigent Claudio Abaddo.

Ik bezoek ook steeds Karajanswebsite en heb zijn foto ingelijst.

Toen KARAJAN overleed zei hij dat hij nog niet klaar was, en ik geloof dat hij voortleeft in Claudio Abaddo, ook de Japanse dirigent Kent Nagago gelooft dat ook.

Ik hoop dat U response zult geven op dit bericht, groet Ronald.George schreef:

>

> him goed vind??

• George

Hi Ronald, Ik heb de groot man helaas nooit ontmoet of live gezien, ik ben pas 10 jaar bezig met klassieke muziek en ik heb veel cd's verzameld van Von Karajan maar ik ben al lang niet klaar hij heeft echt heel veel, mijn favoriet van hem is van Tchaikovsky orchestral works ( Tchaikovsky is mijn favoriet componist ), ik heb ook iederdaad paar foto's van hem ingelijst en een portret laaten maken ben ik heel trots op, dankzij de dvd's kan ik hem zien dirigeren prachtig hoe hij zijn handen bewegen, ik ben van plan om naar wienen te gaan reisen om Karajan centrum te bezoeken schijnt heel mooie te zijn, niet voor niets hij is nog steeds de beste verkocht artist voor DGG en Decca, leuk om te weten dat er is meer fans in Nederland dan ik dacht heel goed.

• R.Tde Waard

Hi George:

Bedankt voor je tegenbericht, ja daar zeg je wat om naar wenen te gaan ik zelf ben er 4x geweest.

Het probleem is wel, dat is misschien persoonlijk dat wanneer je weerw eg gaat is het net of dat je in een andere wereld bent beland.

Want je wordt wel sentimenteel vooral je loopt als ware tussen de MAESTRO door.

En wat ik heb gehad dat je veel dingen kunt kopen wat met hem te maken heeft.

Zo heb ik zelf een zilveren hanger die ik dag en nacht om hou.

Ik zou zeggen heel veel plezier als je naar wenen gaat, en ga eens langs bij zijn huis waar hij is geboren.

Groetjes Ronald.George schreef:

>

> him goed vind??

• George

Nou bedankt zal ik zeker doen.