Prikbord wordt Forum

• koormuziek

Hallo,

Het prikbord op de dirigentpagina zal binnenkort verdwijnen. Daarmee verdwijnen ook alle berichten die in de loop van de jaren zijn geplaatst.

Hiervoor in de plaats komt een forum. De link naar het forum van de dirigentpagina staat al onder de link van het prikbord.

Je moet je eenmalig aanmelden en kunt vervolgens op het forum terecht als je bent ingelogd.

Hierbij het verzoek om vanaf nu je berichten te plaatsen en erop te reageren op het forum.

Ik verwijder het prikbord over een paar weken, zodat iedereen de tijd heeft gehad zijn/haar huidige berichten over te zetten.

Veel plezier op het nieuwe forum.

Het is prettig te weten, dat er graag en veel gebruik van wordt gemaakt.

Dit motiveert om de dirigentpagina en het nieuwe forum up to date te houden!

mvg

Kees de Klerk

Beheerder

• Hans

Dit lijkt erg jammer. Maar is het wel waar of is dit een fake bericht? Ik heb een account geprobeerd aan te maken, maar er komt geen bevestigings e-mail binnen. Dus ik vertrouw het niet meer.

• koormuziek

Hallo Hans,

Geen fake.

Waarom je geen account kunt aanmaken snap ik niet.

Moet wel willen.

Mijn eerste bericht staat erop

mvg

Kees

Beheerder

• Hans

Inmiddels gelukt een account aan te maken. Het duurde alleen anderhalf uur voordat ik die bevestigingsmail kreeg om het account te activeren. Ik blijft het erg jammer vinden dat deze pagina verdwijnt, want hij is tamelijk succesvol in alle opzichten.

• Josee van den Heuvel

Aanmelding voor forum

• bas de ruyter

ik ben niet zo handig met dit soort dingen ,maar wil me wel aanmelden voor forum

met vr gr BJde Ruyter

• Paula Claassen-Lutke

De link naar het forum van de dirigentpagina staat al onder de link van het prikbord.??? Waar is dat? 'k Wil me graag aanmelden. Ook ik vind het erg jammer dat het prikbord verdwijnt.

• koormuziek

Hallo,

Dat het prikbord verdwijnt en vervangen wordt door een forum is besloten door Startpagina.

Ik heb daar geen invloed op.

Registreren voor het forum moet je zelf doen op het forum.

De link naar het forum staat onder de link van het prikbord op de dirigentpagina.

Let op:

Na registratie duurt het even voordat het werkt.

mvg

Kees

• Willem

Als ik activeer dan krijg ik onderstaand scherm met info:

Page not found

We're so sorry, we'll start looking for it immediately!

Wat is hier mis?

• Willem

Als ik activeer dan krijg ik onderstaand scherm met info:

Page not found

We're so sorry, we'll start looking for it immediately!

Wat is hier mis?