Prikbord wordt Forum

• stronksmusic

Ik zie geen link voor FORUM aanmelding, of zie ik echt iets over het hoofd?

m vr gr Wilco

• Violetta Land

Geef anders de link hier even weer, ik zie het ook niet namelijk en wil erg graag lid bijven op het nieuwe forum.

Violetta

• hans944

Deze pagina heeft een veel leukere en vriendelijker layout dan dat forum (vind ik).

• Ike

Helaas … ook mij lukt het niet om mijn acount te activeren op het forum.

Krijg steeds de tekst > ‘webpagina verlopen’

Oplossing?????

• Willem

Ik vind het jammer dat er niet gereageerd wordt op dit probleem

• Nico A. Jansen

Als iets goed is moet je het vooral niet wijzigen tenzij het een verbetering is. Of dit inderdaad een verbetering is kan ik niet beoordelen omdat, ook voor mij, het “forum” onvindbaar is. Jammer!

• bas de ruyter

Ga eerst naar startpaginadirigenten en dan zie je van zelf forum dik gedrukt staan en wijst het zich vanzelf.

met vr gr BJ

• Violetta Land

Hoop dat het nog wat vriendelijker wordt, vond dit overzichtelijker en makkelijker.

• stronksmusic

Mij nu eindelijk wel gelukt,

via http://dirigent.startpagina.nl/

net onder knop ‘ZOEK’ staat FORUM dirigentenpagina.

Of dit forum een verbetering is, de tijd zal het leren ;-)

Wilco

• ine

..en al weer een vorm van alles veel ingewikkelder en onoverzichtelijke maken. Dirigentenbemiddeling verdwijnt als service en wordt een betaalde site, Kunstfactor hefde zijn vacaturebank op, en nu ontstaat er een forum op deze site. Prima, maar ontwikkel dat forum waarvoor fora bedoeld zijn: discussies, niet voor ‘droge’ en zakelijk content als vacatures… nu wordt ook deze functie weer uitgekleed en vermengd met iets anders. Onverzichtelijk dus en alsof er geen vacatures en werkzoekenden genoeg zijn…..